neděle, června 07, 2015

Úspěšný......

...... Týden 
Tento týden jsem měla troje závody.
První závody se konaly v Kolíně (Kolínské sportovní dny) a to jsem běžela 800m a skončila jsem druhá :) , potom jsem šla výšku a tam jsem skončila na 5 místě :). Další závody jsme měli v Kladně (atletický čtyřboj) bylo to krajské kolo, závody byly super jen mi vadilo to vztávání, protože v 6:30 byl odjezd od školy. Poslední závody byly v Kolíně (krajské kolo družstev) ,tam jsem šla poprvé v životě 1500m. Nedoběhla jsem poslední, což byl u mně úspěch. Potom jsme šly štafetu 3x300m na tu jsem se těšila :) štafetu jsem rozbíhala a měli jsme druhý nejlepší čas :). Závody jsme nakonec vyhrály a postupujeme dál :) celý týden se mi vydařil na jedničku s hvězdičkou :)


You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe