Plníme si se sestřenkou sen 🌙

čtvrtek, července 13, 2017

Každý má takový ten sen, co by chtěl jednou vyzkoušet. Já a se sestřenkou jsme se letos zažraly do seriálu Soy Luna. Toje takový seriál o jedný holce, která miluje bruslení. Ona na těch bruslích závodně tancuje. Jenže nemá " inlajny" ale má trekové brusle. A jelikož my obě umíme na bruslích, tak jsme si říkaly, že to tancování zastal těžké být nemusí. Začaly jsme hledat trekové brusle a přemýšlely jsme k čemu si je máme přát, až jsem si vzpoměla, že jsem je jednou jako malá viděla u babičky. Babička nám je vytáhla a my jsme skoro tancovaly radostí a šly jsme je hned umýt a potom jsme je šly vyzkoušet, chvíli mu to trvalo, než jsme si zvykly, ale mě to příjde stabilnější než ty "inlajny".
A doma jsem zjistila, že ty brusle na kterých jsme bruslily jsou po mojí mamce, a že si je přivezla z brigády, když byla v Německu. Proto mi byly kapánek těsnější. Ale každopádně tancování na tomhle tom není žádný med.

A tady už mám pár fotek po našem tréninku ❤️


You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe