BRNO - Botanická zahrada a přijímačky na VŠ

pondělí, června 22, 2020

Maturitu jsem v pondělí složila úspěšně a už je ze mě oficiálně paní učitelka ve školce 🙌  
Teď sedím v Brně v kavárně a krátím si tu dlouhou chvíli před přijímačkami. Hlásím se na pedagogickou fakultu na učitelku v mateřské škole a na učitelku na první stupeň ZŠ. Vtipné, ale je, že TSP (test studijních předpokladů) jdu psát na filosofickou fakultu. Ale myslím, že jsem na tom celkem dobře, protože moje spolužačka se hlásí na stejné obory a už jí test započal, ale zase na jinačí fakultě než mám já, na přírodovědecké. Když jsem s ní ráno hledala budovu, kde to bude psát, tak jsme chvilku bloudily po areálu a potom jsme to našly, ale byl u toho nápis přijímací zkoušky na lékařskou fakultu, takže z Áďi bude nakonec doktorka. Cestou jsem se zažila pomoci jedné slečně ze Slovenska a hledala jsem s ní budovu G2, zvláštní bylo, že tam, nebyl žádný nápis, tak jsem tam s ní počkala, než se tam objeví někdo další, stihla jsem si s ní krátce popovídat. 
~
Když se ještě rychle vrátím k včerejšku. Včera jsem si s Áďou prošla trasu, kde je Přírodovědecká a kde Filosofická fakulta, cestou jsme viděly, že je vedle Př.f. botanická zahrada, tak jsme tam zavítaly a pokochaly jsme se nad květinami, stromy, prostě nad vším co bylo zelené. 
~
~
K večeři jsme si obě koupily sushi. Nikdy před tím jsme si ho sami nekupovaly. Paní u které jsme si to kupovaly neuměla česky, tak tam musel rychle přiběhnout její syn a přeložil nám to. Sushi jsem si daly až na kolejích, na kterých jsme měly zařízené ubytování. Najít to ubytování byla taky pecka. Jely jsme tramvají kolem výstaviště a potom jsme šly do kopečka a tam už nám mapa ukazovala, že tam jsme. Jenže, tam bylo několik dalších budov a my jsme nevěděly, kde je recepce. Tak jsme došly až na konec samotného areálu a potom jsme se vracely, pak jsme zavítaly tedy do recepce na hotel, který tam je, ale bylo nám to divné, protože jsme měly být na kolejích, ale nakonec to byla ta správný recepce. Paní recepční nám dala klíčky a už jsme běžely podívat se, jak vypadá náš pokojík. Byl zrenovovaný a na oslavu jsme si tam daly to sushi. když jsme otevíraly tu krabičku, tak jsme tam všechno očichávaly, jestli nám to voní, dostaly jsme tam i toku lososa, ale ten ten nechutnal vůbec jako losos. prvotní fáze byla, jak se drží hůlky. Když se nám podařilo chytit tu rolku hůlkami, tak jsme si pokynuly, pogratulovaly a ochutnaly jsme a obě jsem udělaly hmmm, jako že nám to chutná. Říkaly jsme si, že bychom si mohly ještě Brno trošku prohlédnout, tak jsme ještě rychle vyrazily ven a cestou jsme si koupily wafle, které jsme snědly až večer u filmu Down with Love. 
~
Tenhle výlet do Brna mi spíš přišel, jako nějaká malá dovolená. 

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe