Hruboskalsko🏔️

sobota, srpna 04, 2018

Když se nepočítá Chorvatsko, tak je tohle můj první výlet o prázdninách do přírody. Tenhle výlet byl jinačí v tom, že jsem měla já s bráchou vybrat místo v Českém ráji, kam pojedeme. Brácha od toho dal ruce pryč, tak jsem vybrala Hruboskalsko. Bylo to po delší době co jsme s sebou vzali Vasca na výlet, naposledy s námi byl na výletě v Kokořínsku, ale to bylo v dubnu. První zastávkou na naší trase byla Mariánská vyhlídka z ní jsme viděli zámek Hrubou Skálu a v dálce Trosky. Kousek od vyhlídky je hřbitov horolezců, potom jsme už procházeli kolem Adamova lože a na závěr několika soutěskami. Náš výlet byl kratší, ale i tak byl skvělý 💚 jsem ráda, že jsem se v těch teplech nemusela sedět doma, ale něco jsem si prohlédla.  

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe