Moje oblíbené cukrárny/kavárny v Kolíně

čtvrtek, srpna 01, 2019

Když se mě někdo zeptá na mojí nejoblíbenější cukrárnu, tak mám hned 3 favority. Jelikož jsem človíček s mlsným jazýčkem a když mám čas a nevím, co dělat, tak si chodím sedat do cukrárny na nějaký dortíček. Taky mám ráda cukrárny, protože se k nim váže spoustu vzpomínek. V jedné mám vzpomínky z dětství, jak jsem tam chodila s rodiči a s babičkami a v ostatních mám vzpomínky s přáteli. A teď se vrhneme na ty moje 3 oblíbence. 


Jako první je Café Interier TRADICE 1894
Cukrárnu najdete na adrese: Kouřimská 10, Kolín I, 280 02 Kolín
Čím dříve sem přijdete tím lépe pro vás, protože dortíky tu mizí rychlostí blesku. A nejlepší na tom je, že každý den je jiná nabídka dortíků a uznejte sami nevypadají lákavě? ↓

Jako druhá je Kavárna Štěstí 
Kavárnu najdete na adrese: Kouřimská 9/b, Kolín I, 280 02 Kolín
Otevírací doba je: Po ‒ Pá 8:00 ‒ 19:30  So‒Ne 10:00 ‒ 19:30
Tahle kavárna je taková hravá, nejlepší jsou na ní houpačky a útulné posezení, které nabízí. Pokud vám bylo 18 a koupíte si tady kávu, tak k ní dostanete los a můžete zkus své štěstí.

A třetí moje oblíbená cukrárna je: Cukrárna pro radost
Cukrárnu najdete na adrese: Kolín, Husova 48, 28002 


You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe