IFKO'19 ⭐

sobota, srpna 24, 2019

IFKO - Ifjusági konferencia - Youth conferencion - no a česky konference mládeže. Na tuhle konferenci/tábor už čekám od svých 14nácti a teď jsem se dočkala (je to totiž od 18). Vyrazila jsem tam se svými kamarádkami - Kikou a Štěpánkou a cestou jsem se v autě seznámila i s Želkou ze Slovenska. Cesta nám autem trvala něco kolem 5ti hodin, jeli jsme totiž do Keszthely, kde jsme měly zařízené ubytování a tam jsem se také měly registrovat. Zaregistrovaly jsem se a ubytovaly jsme se a potom jsem vyrazily na místo, kde se konala celá konference, původně jsme tam chtěly jet autem, ale nemohly jsme najít adresu, tak jsem prosily o radu několik Maďarů, a ti nám poradily, ale tu adresu nám něchtěla vzít navigace, tak jsme nakonec vyrazily s ostatními organizovanými autobusy.
Konference se konala ve městečku Agrosz, konference se konala v nově postaveném areálu, který spravuje sbor Hit Gyukelezete. Minulý rok bylo na táboře 1600 mladých křesťanů a letos nás tu bylo kolem 2000 to je skvělé ne?
~
Výhled na Balaton z našeho pokoje
~
Program celého tábora byl následující: Ráno jsme přijeli na snídani, po snídani bylo čtení Božího slova a potom byly modlitby, vždy se dobrovolník modlil vepředu do mikrofonu a potom se vystřídal s dalším dobrovolníkem. Potom následovaly chvály a potom kázání. To bylo rozděleno do dvou částí 80 minut a potom 15 minut pauza a potom zase 80 minut kázání. Byla to fuška, ale ten čas utekl jako voda. Potom byl čas na oběd a po obědě jsem měly čas se seznamovat s novými lidmi. Já jsem chodila hrát volejbal, a potom mě Štěpánka seznámila s přáteli, které si tu našla minulé léto. No a s nimi jsme tam trávily většinu času. Potom byly znovu chvály a poté opět slovo, které probýhalo úplně stejně jako dopoledne. A pak byla večere a volná zábava.
~
~
Součástí místa, kde se konala konference byla i farma a tam byli tihle rozkošní oslíci, a taky tam byli koně a ovce
~
Tady se všichni večer scháezeli a hráli tu deskové hry
~
Po dobu celého týdne vždy mluvil Sandor Nemeth a mluvil na téma Boží Králoství. Projel veškeré základy a projel veškerou historii a skončil u posledních časů. Většinu našeho času jsme měli otevřenou Bibli v knize Daniel a v knize Zjevení. 
Jeden den konference přijel Izraelský ministr a měl pro nás přednášku o Izraeli a jak postupem historie vzniknul a jak se mu daří v ekonomice a v zemědělství, a měli jsme ke konci možnost položit mu nějakou otázku, tak jsem se odhodlala a šla jsem dopředu se zeptat, byla jsem před tím vyklepaná jako ratlík a potom jsem se taky dlouho klepala, ale byla jsem šťastná, že jsem překonala svou stydlivost. Odpoledne mluvila Judith Nemeth, ta mluvila o Božím Slově. Když mluví Judit tak se neustále listuje v Bibli, protože všechno podkládá Božím slovem, a ukazuje nám, že to o čem mluví je pravda. 
~
Jeden den jsme měly volný, a byly nám nabídnuto několik možností, tak jsem si s holkama vybrala navštívení  Tapolci a její podzemní jeskyně. No bylo to tam super, jen jednou nevýhodou bylo, že součástí tohoto výletu bylo i muzeum a paní která nás tam prováděla a mluvila maďarsky, tak jsme tam, tak mlčky stály a koukaly jsme jak je den dlouhý. A potom nakonci jsme vyrazily do podzemí muzea, kde byla jeskyně ve které byla voda a my jsme se posadily do lodiček a proplouvaly jsme to tam. Bylo to to tam nádherný.
~
~
Myslím, že poslední večer byl nejlepší, s klukama se kterými jsme se tu seznámily jsme hrály fotbal, a potom jsem se seznámily s dalšími a potom jsem jen povídaly a povídaly, dokud jsem nemusely běžet na náš poslední autobus, který nám jel v 23:30.
~
~
Jinak jsme celý týden  s naší partičkou hrály UNO a stolní fotbálek, kterými po pravdě vůbec nešel, každý, kdo byl semnou v týmu byl chudák, páč jsme vždy prohráli.
Nevím jak ostatní, ale já už se nemůžu dočkat na další tábor! 🙌





You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe