Máchovo jezero 🌊

neděle, června 24, 2018

Jelikož se blíží konec školního roku, tak jsme nelenošily a vyrazily jsme na třídenní školní výlet k Máchovu jezeru. Cesta z Čáslavi do Starých Splavů nám trvala přibližně dvě hodinky. V rychlíku z Čáslavi do Kolína jsme seděly všechny na zemi a zpívaly jsme písničky. Potom nás čekala cesta osobáčkem. Já jsem ve vlaku usínala a holky si ze mě dělaly legraci a zpívaly ještě spí a spí a pořád spí. Když jsme dorazily do Starých splavů, původně se nevědělo kudy, kam, ale nakonec jsme trefily do na našeho kempu jménem Čtyřlístek. Mě hned zaujala trampolína, tak jsem na ní skákala i s krosnou na zádech. Chatičky jsme měly po pěti, a byly celkem útulné. Hned vedle naší chatky byly dětské prolézačky. To bylo něco pro naší třídu, naše paní profesorka na tělocvik by na nás byla pyšná, kdyby to viděla, jak jsme se přitahovaly na kruhách. Taky tam byla dětská lanovka, tu jsem zabrala já s Mončou, když tam nebyly malé děti, tak jsme na ní jezdily my. No po večeři jsme šly na průzkum. Přišly jsme na pláž Máchova jezera a tam jsme chvilku pobyly. Byla tam krásná písečná pláž a voda byla jako kafíčko. A byla tam jedna velká labuť, která se asi chtěla kamarádit, tak za každým pořád chodila. Musím říct, že jsme se tady měly jako u moře. Škoda, že nám úplně nevyšlo počasí, ale i tam jsem si večer u jezera moc užila a nafotily jsme tam spoustu pěkných fotek.

Den druhý
To jsme měly v plánu jít na hrad Bezděz. Venku bylo chladno a zataženo a vypadalo to, že se počasí nezlepší. Po snídani jsme vyrazily na vlak, který nás popovezl blíže k Bezdězu a potom jsme šlapaly. Jen, když jsme vylezly z vlaku začalo trošku pršet a potom už byla průtrž mračen. Šlapat do strmého kopce za deště není žádný med, ale my jsme byly trénované z lyžařského kurzu, tak jsme byly nahoře coby dup. Teda aspoň většina z nás, přesněji pět. Já jsem si představovala, že Bezděz bude nějaký krásný zachovalý hrad a ona to byla zřícenina. Aspoň, že měla střechu a že tam nepršelo. 
Já jsem si udělala fotku v krbu a potom mi holky pomohly vylézt do jednoho okna. Po krátké prohlídce hradu jsme vyrazily na věž. Ale z ní nebylo nic vidět, jen mraky a foukal silný vítr s deštěm. Na hradu byla nějaká expozice obrazů a to byla jediná místnost v celém hradu, kde bylo teplo, tam jsme se na chvilinku zdržely a potom nás čekal sestup. V podhradí jsme zavítaly do jedné restaurace a tam jsme se naobědvaly. Já jsem měla americké brambory a cheeseburger. Po krátké zastávce jsme opět vyrazily na cestu. Na cestě zpátky jsem s Mončou uhýbala z cesty a chodily jsme na borůvky. Přestalo nám pršet a to nám dodalo veselé nálady, teda některým z nás a šly jsme zpátky do našeho kempu. Tam jsme už měly volnou zábavu. Já a Kamča jsme se šly podívat na krávy, které měly výběh za naším kempem. Bylo tam spoustu telátek a mezi nimi pochodovala srnka. Zbytek večera jsem strávila před chatkou a povídáním s ostatními o všem možném. 
 Fotka na které jsem, jako zmoklá slepice, ale za to šťastná, že mám v ruce teplé jídlo❤


Den třetí
Náš poslední den jsme zakončily tím, že jsme asi v kempu rozbily lanovku, ale pššš. A lanovka nebyla ten den jediná, spadnul mi telefon na trávník a udělala se mi na něm pavučina a sklo postupně upadávalo z telefonu. No, ale pořád na něm fotit šlo to je hlavní. Po snídani jsme uklidily chatky, vzaly krosny na záda, rozloučily jsme se s kempem a vlakem jsme přejely do Doks. Na nádraží jsme si daly do úschovny krosny a vyrazily jsme do muzea Karla Hynka Máchy. Přišlo mi, že to muzeum s ním nemělo nic společného, krom jedné sochy. Více atraktivní byla figurína neznámého rybáře se kterým se všichni fotily. Po muzeu jsme měly rozchod, tak jsme ve skupinkách zamířily do restaurací a naobědvaly jsme se. Ještě nám zbylo trochu času, tak jsem s Mončou vyrazila do muzea Čtyřlístku. Tak jsme si všechno prohlédly a já jsem se dozvěděla několik nových věcí, které jsem před tím nevěděla a potom už jsme utíkaly na místo, kde jsme se měly po rozchodu sejít. Vzaly jsme si všichni krosny na záda nastoupily do vlaku a jely jsme směr domov. Já jsem si výlet moc užila a těším se zase na další 💙

❤️❤️❤️
     

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe