Štrasburk 🍋

pondělí, května 28, 2018

Můj den začal skvělou snídaní, ne vážně to bylo to jediný, čeho jsem se stihla ten den pořádně najíst. Program našeho dne byla prohlídka města. Štrádali jsme si to různými uličkami a fotili jsme všechno. Co mě tady překvapilo, že spoustu lidí tu bylo muslimů a černochů. Asi je ve Francii větší imigrační vlna. No jedna ze zastávek byla před Notre Dame de Strasbourg, pro mě byla další zastávka na poště, posílala jsem pohledy babičkám (jedna známka stojí 1,40€)
Francouzi mají jinačí otvírací dobu než Češi otevírají v 10:00 a zavírají v 20:00. Takže, když chcete vyrazit na nákupy můžete si ráno trošku přispat. Ale třeba obchůdky se suvenýry mají otevřeno už od rána. Mají spoustu krásných pohledů, některé jsou ručně malované, jinačí jsou krásné jako přáníčka. Taky jsem tady narazila na krásné obchůdky, třeba jeden byl jen s klobouky, nebo obchůdek jenom se sardinkami, s olivami a se sýry. 
Zajímavostí na Francii je, že na každém větším náměstí stojí starý kolotoč.
Naše cesta vedla dál a zavedla nás na jedno velké náměstí Place Kleber, kde byl dům s detektivní kanceláří.
Asi nejkrásnější byla procházka po Petite France (Malé Francii)
Musím říct, že mě nejvíce bavilo objevovat tajných zákoutí Štrasburku, to dodalo tomuhle výletu takovou jedinečnost a důvod proč to je pro mě nezapomenutelný výlet. Byla s námi paní učitelka, která se o nás nestrachovala a nechávala nás objevovat💛

A kdyby se někdo ptal, proč je u nadpisu citron, tak je to jako připomínka, že jsem si tady koupila krásný sešit na kterém byly citrony 🍋💛








You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe