Výlet.....

pondělí, července 06, 2015

...... Do Českého ráje

Krásný večer,
Dneska jsme byli na výletě v Českém ráji.
Při cestě do ráje jsme z okna auta viděli Trosky a mnoho další zámečků. Projížděli jsme, také kolem Sedmihorek a mě se vybavily vzpomínky z turistického kurzu, kde jsme byla v šesté třídě :)
Když jsme dorazili, tak jsme šli do restaurace na oběd :) já si dala -> kuřecí nudličky na kari a hranolky  bylo to moc dobré :) , potom jsme šli  do lesa :) 
Les byl plný borůvek, tak jsme se sestrou nelenily a šly jsme sbírat :)
Fotit jsem moc nemohla, protože ruce jsem měla fialové od borůvek :) , ale jednu fotku jsem přece jen udělala :)
                   
                                         Český ráj
                          
                    
                                    Borůvky vůbec nepřibívaly (přežili cestu autem :) )
  

 

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe