Výlet do Krkonoš❤️

sobota, července 09, 2016

Nazdárek,
Ještě před koncem školy jsme měli sportovně turistický kurz.
Jeli jsme na Lyžařskou boudu do Krkonoš.

Jen co jsme přijeli, začalo pořádně pršet, tak jsme na sebe nahodili pláštěnky a vyrazili jsme.
Počasí se zhoršovalo, a nakonec jsme chvilku bloudili v mlze a silném dešti.

Uviděli jsme světílko a to nás dovedlo k naší chatě.
Měli jsme chvilinku pauzu, a když se zlepšilo počasí vyrazili jsme na rozhlednu Hnědý vrch.

Cesta nebyla dlouhá, bylo to blízko chaty.




Z rozhledny jsme měli krásný výhled na Sněžku.
Potom jsme se rozdělili na skupiny, jedna se šla koukat na fotbal a ta druhá šla prozkoumat další část lesa.

Druhý den ráno jsme vyrazili na Sněžku.


Měli jsme krásný výhled.


Svačili jsme hned vedle mraků.
Když jsme dosvačili, vyrazili jsem dolu, vzali jsme to přes Polsko.


Sněžka z polské strany.




Jedna zajímavost na polských turistických cedulích je, že píšou, jak dlouho vám to bude trvat.


Vychutnali jsem si výhled na polské městečko, a potom jsme vyrazili.
Cesta byla dlouhá, a proto jsem si dali zastávku na dortík.


Měli jsme několik zastávek na poradu a na zorientování.
Celý den nám vycházelo krásné počasí, ale pět kilometrů před chatou začalo lít jako z konve.


Třetí den byl takový odpočinkový a hravý.

Hráli jsme spoustu her a měli jsme orientační běh.
Posledním padnula hustá mlha, tak se pro mě museli někteří vydat.



Čtvrtý den jsem vyrazili na Černou horu.
Zpestřili jsme si to cestou přes rašeliniště.



Nikdo nám tam naštěstí nezapadnul.




Měli jsem krásný výhled ❤️

Tady už scházíme dolů.

Cestou jsme se vyfotili s pejskem.


Když jsem si odpočinuli, tak jsem si mohli vybrat, jestli chceme jít na bobovou dráhu, nebo zůstat na chatě.
Já jsem si to nenechala ujít.
Nejrychlejší cesta byla přes Černou sjezdovku.

Kdyby jsem měla popsat naší cestu ze sjezdovky, tak jeden pád za druhým.
Všechno už potom klapalo.
Bobovou dráhu jsem si moc užila ❤️
Cestou zpátky jsme raději zvolili jinou sjezdovku a to Červenou.

Měli jsem krásný výhled.
Jelikož nás všechny bolely nohy, tak jsem hledali nejrychlejší cestu.
Vzali jsem to zkratkou přes les a kamarádka to schytala. 

Všechno jde s úsměvem ❤️
Naše putování jsme ukončili u "bazénku" který byl u chaty.

Voda byla studená, tak jsme pištěly.

Poslední den
Probudili jsem se a radovali jsme se, že nám neprší.
Ale hned po snídani začalo pršet, tak jsem zůstali v chatě a hráli jsem různé hry.
Po obědě jsem se připravili na cestu dolu a vyrazili jsem na poslední sestup.

A tohle je poslední fotka z našeho fantastického výletu.
Jelikož byl poslední, tak byl nejlepší.

Natáčela jsem několik záběrů a vzniklo mi z toho kraťounké video
Tak snad se bude líbit ❤️
Ahoj u dalšího příspěvku 
A. 

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe