❤️ Můj rok 2016 ❤️

pondělí, ledna 02, 2017

Ahoj všichni dnešní článek bude takové shrnutí o mých zážitcích z roku 2016.

Za rok 2016 jsem toho stihnula strašně moc.
Stihla jsem závodit za školu, výletit se svojí třídou a úspěšně jsme připravili dětský den pro mladčí spolužáky a naší rozlučku pro celou školu.
Mezi tím jsem se připravovala na příjmačky, úspěšně jsem byla přijata a po prázdninách jsem nastoupila na střední, ale to už moc předbíhám, teď jsou na řadě prázdniny.
Byla jsem s rodinou na dovolené na Šumavě, článek jsem zapomněla vydat, tak snad ho vydám dodatečně 😄.  Taky jsem byla dvakrát v Maďarsku. Navštívila jsem po osmé tábor na který pravidelně jezdím ❤️, hostila jsem za Čáslav v ženách, s atletickým týmem jsme postoupili na mistroství Čech a potom na mistroství ČR, kde jsem byly třetí !!!
Pak už mě čekal adaptačňí kurz s mojí novou třídou, který se taky poved, no a potom už následoval nástup na střední. Myslela jsem, že na střední se jenom učí, ale byl i nějaký závod. Byly jsme na Corny poháru a postoupili jsme z okresního a krajského až na mistroství České republiky, pro mě o byl úspěch, protože jsme zkončily na pátém místě !!! V soutěži bylo 126 škol, tak ta naše škola je na dobré úrovni ❤️
Za tenhle rok jsem toho hodně prožila a doufám, že další rok toho bude víc ❤️

Přeju vám spoustu fantastických a nezapomenutelných zážitků v roce 2017 ! 






You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe