Adapťák, trochu opožděně, ale přece jenom 😉

neděle, dubna 09, 2017

Ahoj, už to bude skoro rok, co jsme byly na adaptačním kurzu. Fotky jsme dostala celkem pozdě, ale mám je a myslím si, že byla škoda je tady nemít. Fotek mám strašně moc, tak jsem vybrala fotky, ke kterým se vážou nejlepší historky.

Tahle fotka je moje nejoblíbenější ❤💙
Jo já jsem ta, která stojí na lavičce a dělá strom.
Měly jsme se rozdělit do skupin podle ročního období, moje nejoblíbenější je jaro a to bylo i nejoblíbenější pro většinu našich profesorek. Tady jsem se poprvé pořádně seznámila s mojí třídní. Musím říct, že jsem ráda, že nás bylo ve skupině málo, protože jsme se aspoň rychleji seznámily.

Ráno jsme měly rozcvičku s olympijským běžcem ⬇️
U rozcvičky jsem se s Mončou pořád  řechtala, protože za to, co předváděl by měl dostat Oskara 🎖
Myslím, že můj a Monči výraz mluví za vše. Dostaly jsme nějaké zadání, které jsme vůbec ani jedna nepochopila 🙅🏼
Tady je jedna momentka ze hry. Hrály jsme, že je atentát a schovávala jsme se k Frajerům (to byli pomocníci z vyšších ročníků) jako, že oni byli kryt.
Další hra byla ze všech nejzákeřnější, musely jsme hodit velkou kostkou a podle čísla nám pověsili na krk balónek napuštěný studenou vodou. S ním jsme museli obcházet myslím 10 stanovišť a plnit různé nesmyslné úkoly. Například jsme museli přenášet v brčkem slanou vodu, jedly jsme kyselé okurky se šlehačkou házeli po nás pudink, že prý mimina často zvrací, prostě to byla hra na kterou nikdo nezapomene a na konci se to zvrtlo, takže byla menší vodní bitva. (prosím nelekejte se mých výrazů)
Večer už byl táborák. Ale před ním jsme šly do lesa na dřevo a když jsem se šla zeptat kde mají sekeru, tak na mě koukali a smáli se mi, že žádnou nemají, prý ji nepotřebujeme. Já jsem zvyklá z tábora, že jí máme vždycky po ruce. Krátce po půlnoci nás vytáhli z chatek a šly jsme do lesa, kde nás slavnostně pasovali na prváky.
Ráno jsme hrály ještě pár her a potom už byl čas jet domů. Musím říct, že i teď pořád krásně vzpomínám na náš adapťák a doufám, že jen tak nezapomenu.

Doufám, že jste se nějakých fotek nelekli a těším se na vás u dalšího článku
A❤️

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe