Tábor Protivanov 2017 ❤❤❤

čtvrtek, srpna 10, 2017

Ahoj,
vždy když tábor skončí, tak se těším na další. Ale myslím, že letošní tábor nastavil hodně vysokou laťku. Už jen protože jsem se seznámila s někým koho jsem se bála, ale zjistila jsem, že ten strach neměl vůbec smysl. Byla jsem s nejlepšíma lidma na chatce❤
Taky jsem byla prvním rokem praktikantem a seznámila jsem se s velkou hromadou dětí. Můj tým měl modrou barvu a to je moje nejoblíbenější, tak na té radosti přidala i barva. Jsem moc ráda, že letošní tábor jsem poznala za zákulisí. No už to byl pro mě a bráchu devátý rok, co se jsme se účastnili tábora a nelituju toho❤

No a jako vždy se fotilo na konci tábora a berte všechny fotky s nadhledem, jsou to fotky, jako do deníčku, některé jsou normální, u některých se pořád musím smát. No snad se taky pobavíte a jestli to prohlíží někdo z tábora, tak se předem omlouvám, kdyby jste byli na fotkách. Některé fotky jsem nefotila já, ale Jenda. Myslím, že to poznáte.
Letošní překvapení bylo, že přiletěla vojenská helikoptéra.
Mě se to jako překvapení strašně moc líbilo, měli tam i kulomet a naše hlavní vedoucí si za něj sedla a její výraz je taky k popukání.
Nejlepší byl odlet, už se začalo zatahovat a než vzlítne vrtulník, tak to trvá tak 10 minut. Už na nás začaly padal velké kapky a potom vrtulník vzlítnul, ale jak byl blízko pole, tak lítala vzduchem sláma a myslím si, že to je uplně suprová fotka.
A vyfotily jsme se s vojákama
Stala se nám taková příhoda a myslím si, že ji tady nesmím vynechat. Když jsme měli poradu, tak se ozval hodně hlasitý křik, všichni jsme vyběhli a uviděli jsme jak holky z jedné chatky stojí venku a brečí. Po chvilce utěšování jsme zjistili, že jim do chatky vletěl netopýr. Tak ho museli kluci nějak vyhnat z chatky ven, to chvilinku trvalo, ale nakonec se to podařilo. Ale nastal problém, že se holky bály spát v chatce. Tak než skončila porada jsme je dali k nám do chatky, která byla hned vedle jejich. Aby jsme je trošku utěšili, tak jsme řekli, že netopýr se jmenuje Béďa. Když jsme se vrátily z porady do naší chatky, tak jsme zjistily, že jedna holčička usnula nahoře na patrové posteli. Nešla vzbudit, tak nastala operace přenos z chatky do chatky. Přitáhnuly jsme si jí ke kraji postele pomocí spacáku na kterém spala. A ve své chatce ta holčička spala taky nahoře, tak jsme to udělali zase s pomocí spacáku. No a hádejte co se jim stalo další den? Nic se nestalo, ale oni se bály, tak jsme jim povolily, že než nám skončí porada, že můžu počkat v naší chatce. Ale tentokrát usnuly všechny čtyři. A to byl oříšek. Tentokrát nám s přenosem pomáhal Honza. Já jsem si na přenos netroufla, ale pobíhala jsem kolem ostatních a připravovala jsem jim spacáky. Bylo celkem k popukání pozorovat, jak se  Honza s jednou holčičkou nevešel do dveří, u Štěpánky se zase jedna holčička převalovala v náručí.
Další věc, kterou jsem si hodně užila bylo spoustu her. Jako první jsme hráli latrýnu.
To je hra při které děti hledají v lese kyblík s natrhaným toaletním papírem. Každý kdo ho najde si musí vzít jeden a běžet za hajzlbábou, nechat si papírek potvrdit, ale cestou od kyblíku k hajzlbábě tě může chytit průjem. Ty mu musíš odevzdat papírek se životem, máš celkem tři, a taky mu odevzdáš čistý toaletní papír. Když už ti zbývá jeden život můžeš se pokusit chytit zácpu a ta ti dá jeden život. No děti se do hry vžily a bojovaly, když doběhly k nám (já jsem byla jedna hajzlbába) tak tam různě padaly a brzdily o kořeny. Starší kluci byli průjmy, tak to bylo hodně těžký, ale přesto to děti krásně zvládaly.
Tady jsem už jako hajzlbába ↑
Tohle byla skvadra letošních průjmů↑

Taky jsem s holkami fandila při vlajkované. Bylo tam dost hrůzostrašných pádů, třeba Patrik si hodil tři salta, hned se zvednul a hrál dál. Matěj skákal po protivnících, ale potom zapadnul do příkopu. Taky můj brácha párkrát uklouznul a vypadalo to, kdyby si lámal nohu, ale taky to bylo vždycky v pohodě. Jediná, která se zranila byla Anet. Ta si něco udělala s vazama a zafixovali jí to na 10 dní do sádry.
Jedna z dalších her byla podpisovka. Já jsem ráda, že už jí nehraju, protože to je hra při které pořád běháte od jednoho vedoucího k tomu dalšímu a sbíráte podpisy.
Taky letos byla hlídka a já mám moc moc ráda noční hlídkování❤
Letos jsem měla asi 4 hlídky a během předposlední hlídky vznikly super fotky.
Taky tady musí zmínit letošní bojovku pro nás starší. Byla to ta nejlepší kterou jsem měla. Nejdřív to vypadalo, že nepůjdu, ale nakonec se to všechno stihlo. Byli jsme rozděleni do čtyřčlenných skupin a měli jsme cestou hledat azimuty a potom jsme si podle nich měli nastavit buzolu. Ale menší problém byl, že jsme měli kousek cesty stejný jako mladší děti a někteří šli tu dětskou. Naše skupina šla jako druhá, ale nemohli jsme najít první azimut. A mezitím nás dohnaly další dvě skupiny, které byly za námi. Když jsme našli první azimut, tak jsme šli stejnak jinudy, protože tam byl potok, tak jsme hledali jinou cestu, když jsme ji našli ozvalo se pištění. A potom nám došlo, proč jsme před sebou neviděli světlo. Další skupinky nás dohonily a šli jsme nakonec všichni společně. Cestou Terku švihla větev do oka, ale byla statečná a rozchodila to. Nakonec jsem šla do předu a neřešili jsme azimuty, ale šli jsme tam, kde svítila barevná tyčinka. No byl základ našeho úspěchu. Vrátili jsme se do tábora, kde byl rozdělaný oheň. Seděli jsme tam všichni pospolu a opékali jsme buřty, rohlíky a marhmallov.
No prostě nejlepší poslední večer ❤

Potom už přišel poslední den a hlavní den pro focení.
A nejlepší jsou fotky s holkama z chatky, mě se teda nejvíc líbí ty nejvíc praštěné
 Taky trvalo než nás děti nechali se vyfotit a na téhle fotce je lehký náznak zoufalství, ale děti potom odešly a my jsme se mohly vyfotit. 


Už se strašně moc těší na další tábor a chci ještě jednou poděkovat všem, kteří byli semnou na táboře❤
Děkuju ❤




You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe