Můj rok 2018

neděle, prosince 30, 2018

Letošní rok jsem toho stihla daleko, daleko více něž minulý rok, připraveni? Jestli ne, tak se ještě jednou nadechněte a můžeme se do toho pustit 😉

1. Byla jsem na lyžáku v Bedřichově 
2. Začala jsem hrát na violončelo
3. Chodila jsem bruslit se školou
4. Šla jsme na procházku v té největší zimě (Oškobrh)
5. Byla jsem na běžkách s Monči rodinkou
6. Byli jsme si vybrat štěňátko
7. Byla jsem v Lužním lese
8. Bloudila jsem na Kokořínsku
9. Navštívila jsem Slovensko - Žiar nad Hronom
10. Seděla jsem před Troskama a hlídala jsem Vaska, protože psi tam nesmí
11. Byla jsem se školou na exkurzi v Kutné Hoře
12. Byla jsme na kurzu TalkTalk
13. Vyhrála jsem se školou zájezd do Europarlamentu ve Štrasburku
14. Prošla jsem celý Štrasburk
15. Byla jsem se třídou u Máchova jezera
16. Byla jsem na vyhlídce na které jsem nic neviděla
17. Omylem jsme na výletě rozbily dětskou lanovku
18. Vrátila jsem se po 15 letech na stejné místo - Chorvatsko
19. Málem jsme se potopili na šlapadlech (Kačí s Anet přijely do Kolína)
20. Byla jsem na slovenském táboře 
21. Navštívila jsem Hruboskalsko
22. S babičkou jsem vyrazila do Poděbrad
23. Byla jsem na Průzkumnickém táboře
24. Stihla jsem se se sestrou ztratit v lese v Českém ráji
25. Výlet na Slovensko - Nízké tatry, různá jezera a klaun 💙
26. Návštěva ze Slovenska a výlet do Prachovských skal
27. Byla jsem na vodáckém kurzu
 29. Dělala jsem pojízdný bufet na Vltavě
30. Navštívila jsem České Budějovice
31. Neplánovaně jsem s Mončou zapomněla vystoupit z vlaku
 (Kdyby jsme to plánovaly, jakože jsme to plánovaly, tak by jsme to udělaly někdy jindy, ale tenhle den se to fakt nehodilo)
32. Začala jsem chodit na průzkumníka
33. Byla jsem s průzkumníkem v Zoo ve Dvoře Králové
34. Byla jsem na exkurzi v lesní a církevní školce v Kutné Hoře
 35. Pomáhala jsem s Kamčou v bufetu při pedagogické poemě
 36. Na průzkumníku jsme si zahráli na módní přehlídku
37. Měla jsem s Mončou trošku hlad
38. S holkama jsem šla udělat Mikuláše do školek
39. Byla jsem párkrát v Maďarsku na křesťanské konferenci
40. Vyzkoušela jsem si práci na hrnčířském kruhu
41. Zahrála jsem si Mrazíka
42. Byla jsem na Uzlařské regatě
43. Zjistila jsem jak je potřeba mít dobré přátele
44. Začala jsem s autoškolou
45. Pozor už neodpadávám při odběrech krve! a to je co říct 😂
46. Rozhodla jsem se, že začnu trénovat na maraton (ještě jsem nezačala trénovat, ale brzo snad začnu)
47. Byla jsem holkám na koncertě
48. Mám za sebou úspěšnou polovinu třeťáku
49. Nevím, co k tomuhle mám napsat, ale jenom ten den byl zážitek

50. Zažila jsem zatím nejlepší rok svého života - vím, že tohle říkají úplně všichni, ale za mě to je úplná pravda a jsem zvědavá, bude dál. Už mám nějaké ty plány, nebo spíš už mám skoro celé léto naplánované, ale uvidíme 😄

A za celou tu dobu jsem vám zapomněla představit ještě někoho, kdo k nám přibyl do rodiny a to je náš kocour Garfield. To jméno k němu doslova sedí, když se dostane domů, tak hned šmejdí po kuchyni a když je náhodou pootevřená lednice, tak do ní hned skočí.
A ještě jedna věc, je strašně línej, takže se jen tak povaluje, tedy jen když je doma, když je venku číhá na něj Vasco. Ale myslím, že ti dva si padli celkem do noty, jen když ponecháme to, že když kocour leze po stromě tak ho pes stahuje za nohu dolu. Jinak když jdu na procházku se psem, tak kocour jde pořád za námi. A když náhodou zavolám na psa, tak ke mě přijde kocour a když volám čičiči, tak přiběhne pes. Tak se v tom vyznejte😂

Užijte si poslední den v roce 2018 a šťastný nový rok 💛🎉



You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe