Botanická zahrada 🌸

středa, dubna 24, 2019

Jak bych vám to jen řekla, proč zrovna botanická zahrada? 
Protože, moji rodiče jsou vášniví zahrádkáři a v dubnu skoro všechno kvete, a taky protože tu lásku ke kytkám začínám chytat taky. A zjistila jsem, že tahle zahrada je skvěle fotogenická. No a to už je asi všechno, proč u mě na blogu nesmí chybět článek o téhle skvostné zahradě. 
Jeden z důvodů proč jsme sem vyrazili už jsem řekla, všechno kvete a ten druhý důvod je, že byly Velikonoce a my vždycky tenhle den vyrážíme na výlet. Asi se tady nedozvíte co všechno květe, jediný co znám jménem jsou Magnólie, ale zrovna odkvétaly jo a potom tam byly ve skleníku kaktusy a nějaké masožravky, ale nic vím z kytek zatím neznám. Ale co jsem poznala byla kachna s káčátky a na ty jsem se nemohla vynadívat. Jo a taky byly v jezírku pulci, ale to nebudu nijak popisovat. Cestou jsme narazili na takovou rezavou rozhlednu, tak jsem tam s Terezkou (nejmladší ségra) vylezla a měly jsme krásný výhled na Prahu. Když jsme šli dál, tak tam byl domek včelaře a potom malá cukrárna a za ní byl nenápadně schovaný skleník. V tom skleníku bylo spoustu zajímavých kytiček, ale jak jsem řekla neznám názvy. No a když jsem šli dál, tak tam bylo jezírko nad kterým byl zlatý žabák a ještě za ním bylo takové vajíčko s lavičkou. 

Pak už nás čekala cesta ven a potom jsme zamířili do skleníku Fata Morgana, kde byli krásní motýli. Dala jsem si cíl vyfotit toho modrého motýla a pokusit se, aby se mi nějaký posadil na prst. Ze začátku to vypadalo, že to nedopadne běhala jsem ve skleníku s foťákem za každým modrým motýlem, ale nakonec se na mě usmálo štěstí a podařilo se mi ho vyfotit no a potom to jelo jako na drátku, jeden motýl za druhým a dokonce mi i jeden seděl na prstě. Jestli někdy budeme mít čas tak se sem a do botanické zahrady rozhodně podívejte.


🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Ahoj příště A.💛


You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe