❄️Moje první zkouškové❄️

pondělí, ledna 18, 2021

 Co bych vám k tomu napsala. Všechny zkoušky až na jednu byly online přes počítač, některé byly přes MS teamsy s kamerami, některé formou testu s uzavřenými otázkami a), b), c). 
~
Když jsem na začátku semestru zjistila jak tu máme těžkou biologii a jaké jsou požadavky ke zkoušce zděsila jsem se a učení jsem odkládala celkem dlouho. Všechny seminární práce jsem měla napsané hned na začátku, ale biologii jsem to pořád odkládala. 
~
 Zapsala jsem se hned na první datum zkoušky. Měla jsem 27 dní na poslechnutí všech prezentací a na napsání poznámek a na naučení. Celkově mi poznámky daly 90 stran + 60 stran skript, které nám dal pan doktor k dispozici. Přeskočím to všechno učení a popíšu vám poslední týden, co se mi všechno přihodilo. Jednak jsem odjela na 10 dní na kolej, abych měla klid na učení, celkově jsem tam byla jen 1 den sama, tak to nemělo moc velký účinek.
~
Ten jeden den, co jsem byla sama se mi stala taková vtipná věc. Přišla jsem z procházky a rozstvítila jsem. Rána jako z děla, bouchla nám v chodbičce žárovka. Tak jsem letěla dolu za paní recepční a oznámila jsem jí všechno. Chytla jsem zrovna paní recepční, která byla nová a nevěděla co přesně dělat, tak jsem jí říkala, že to nevadí, že to vyřešíme jindy. Vrátila jsem se do pokoje a chtěla jsem rozstvítit další světlo, žádné světlo na pokoji nesvítilo a nefungovala elektřina. Vzala jsem si baterku a hledala jsem pojistky, pojistky byly spadlé, tak jsem je nahodila. Nic. Nahodila jsem je znovu a potom ještě pro jistotu dvakrát a nic se stále nedělo, tak jsem znovu letěla za paní na recepci, že teda nesvítí a nefunguje vůbec nic. Tak se šla se mnou na to podívat. Nevěděla čím to může být, pak mi řekla, že v sedm bude střídání směn, že mám potom přijít. Stalo se to kolem třetí, říkala jsem si dobře, venku je ještě světlo, na učení uvidím. Postupně se začalo stmívat a musela jsem rozsvítit baterku a učila jsem se s baterkou. Panečku to byl zážitek. Před sedmou jsem slyšela ťukání a paní dvě paní z recepce mi nahodily pojistky, ještě z jinačího zdroje. Světlo svítilo, nikdy jsem nebyla vděčnější za světlo. 

Další den jsem vyrazila se spolužačkou Anetkou se učit na fakultu. Šly jsme si i rovnou zapsat do indexu známku z teorie výtvarného umění a jednu hodinu jsme propovídaly s naším skvělým profesorem, našli jsme tolik témat, že kdybychom neodešly, tak tam ještě sedíme a klábosíme o všem možném. Potom jsme to zakempily u kávovaru, kde byl stůl a židle, rozložily jsme si učení a vrhly jsme se do toho. Během té chvíle jsem zjistila, že jsem doma zapomněla šišku, na kterou jsem měla seminární práci. V Budějovicích byl napadlý sníh, tak jsem ještě s Anetčinou pomocí hledala šišky pod sněhem. Našly jsme, když jsem ji na koleji dala na topení za týden se krásně roztáhla, ale byla sežraná z části od nějakého zvířete a se svojí spolubydlící Radkou jsme se bály, že z toho ještě nějaké to zvířátko vyleze. 
~
S Anetkou jsem se byla ještě 2x běhat a byla to paráda. Za běhu jsme klábosily o všem možném a kochaly jsme se nádhernou zasněženou krajinou. Škoda, že teď máme po zkouškách a nejsme ani jedna v Budějovicích, ale snad brzy budeme zpět.
~
Den před zkouškou proběhla hurá akce, stěhování nábytku v pokoji. Začlo to všechno tím, že jsem měla vedle stolu koš a uplně to nevonělo, tak jsme na to s mojí spolubydlící Ráďou přestěhovaly pokoj. Přesouvaly jsme si postel, stůl, posouvaly jsme i ledničku.
~
V den zkoušky jsem byla uplně vpohodě, zkouška mi začínala v 13:00 testem, potom prezentací seminární práce a končilo to ústní zkouškou. Byla jsem tam 2 hodiny dopředu, byla tam semnou i Anetka, tak jsem jí všechny otázky přemektala a už jsem si i dělala legraci z toho všeho.
~
Zkouška mi dopadla na 1-, jsem štastná jako blecha a můžu vděčit Bohu, že mi dal pokoj a že jsem nezazmatkovala. Na začátku jsem viděla biologii, jako nepotřebný přemět, proč bych dětem ve školce měla mluvit o genetice, ale postupně zjišťuji, že všechno se vším souvislí, že se nedá začít od žížaly. Když se ohlédnu na celý zimní semestr, tak jsem se právě nejvíce naučila z biologie. 
~
Vím dětem ve školce asi nebudu mluvit o všem dopodrobna, ale příroda, živočichové, je to něco naprosto úžasného. Je to něco co bylo stvořené Bohem který má smysl pro detail, pro krásu. 



You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe