Budapešť 2016 ❤️

sobota, září 03, 2016

 Jak jsme hledali most.

Byla tam spoustů mostů a to byl problém.
Rodiče hledali most na kterém přistával s vrtulníkem James Bond a já jsem hledala Tajemnou perlu.
Uviděli jsme jeden zelený most a rodiče řekli, že je to asi on, tak jsme zastavili a já jsem se u něj vyfotila.
Ale potom jsme zjistili, že to není ani jeden most, který jsme hledali.
Zjistili jsme, že ty mosty, které jsme hledali byl vlastně jen jeden totožný most, ale nešlo u něj zastavit, tak jsem fotila za jízdy, jako zbytek města. Kromě zastavování u samaforů jsme vlastně zastavili v ten den v Maďarsku jenom jednou a to u toho špatného mostu. Pak už byla zastávka na Slovensku a u nás v Česku. Tak by se dal popsat náš dvojdenní výlet v Maďarsku.

Náš tým nás sledoval z auta 

Jedna, když jsme stáli u samaforu

Náš hledaný most 

A fotka u špatného mostu

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe