Jihlavská Zoo ❤️

pondělí, října 03, 2016

 Ahoj,
V nedávno  jsme putovali do Jihlavské zoo.
Cesta nám utíkala celkem rychle a než jsme se nadáli stáli jsme před vchodem.
Pár kroků za vchodem nás přivítala malá surikata, která utekla, sledovala jsem jí a zavedla mě ke svému terárku, tam jsem udělala spoustu fotek.
Po krástké pauze na oběd jsem se tam vrátila a surikata seděla venku na kameni, rychle jsem běžela si jí vyfotit, ona se mě nelekla, ale začala pózovat.


Po sukikatách jsme vyrazili do sekce safari, tam byli žirafy, (které jsme si vyfotila až před odchodem) zebry.... 




Potom byla na řadě australská farma, tam byly hlavně krásné dekorace ❤️




Zbytek zoo jsme proběhnuli celkem rychle.....
Papoušci jsou nejfotogeničtější zvířata, nikam vám neutíkají.....

A nazávěr opička, která taky utekla a později zpozorovala mojí zmrzlinu 😅😂
Tohle je pro dnešní článek všechno, doufám že se vám fotky ze zoo líbily 😊
Omluvám se, že to vychází trošku nepravidelně, ale slibuju, že už se budu snažit, aby to vycházelo nějak pravidelně ❤️
Ahoj A.

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe