Hrad Kost

úterý, června 27, 2017

Ahoj,
několik dní po výletě, jsem se vrátila zpět do Českého ráje. Tentokrát jsem jela s rodinou.
Vyrazili jsme na hrad Kost. 
Nejdřív jsme šli na naučnou stezku. Podél celé cesty byly skály, ze kterých se těžil kámen na stavbu hradu. Kousíček od hradu je studánka a ta byla průhledná.


Když jsme popošly dál, měly jsme krásný pohled na hrad.  
Všude kolem stezky jsme naráželi na rostliny všeho druhu. Můj brácha dostal nový telefon, tak testovat a fotil všechno kolem.
 Cestou rodiče potkali své známé a byla to řeč na trochu déle, tak jsem vyrazila s nejmladší sestřičkou dál a když jsme byly moc daleko, tak jsme se vrátily a sedly jsme si na lavičku a z dlouhé chvíle jsem vyndala telefon a fotily jsme se.
 Rozhovor byl ukončen a vyrazili jsme dál. Šly jsme kolem nějakého rybníka. U rybníka stála chatička a kousek od ní jsme si vybalili svačinu, protože někteří jedinci dělaly chutě zbytku rodiny.
 V polovině cesty jsme si natrhaly na posílenou plné hrstě jahod.
 Cestou jsme se zastavili u lavičky, kde byl naposledy spatřen Jára Cimrman.
 Když už jsme procházeli vesničkou bylo to dobré znamení, že se blížíme k silnici a poté dojdeme k hradu.
 Na silnici jsme šli jako kachničky, nejmladší už to nezvládala, tak se nechala nést na ramenou, ale co si budeme povídat, to nám dělali snad všichni naši tatínkové.
 Když už byl hrad na obzoru tempo chůze se postupně zrychlovat. Cestou k hradu jsme šli z kopce a někteří cyklisti si ten kopec šlapali, ale taky tam bylo několik zástupců, kteří si jeli na pohodu s elektrokolem.
 Takhle vypadali všichni po výletě, který se protáhnul více něž se čekalo. Původně jsme měli v plánu, že půjdeme na prohlídku hradu, ale na další prohlídku by jsme museli čekat něco málo přes hodinu, tak jsme nečekali a šli jsme se podívat po něčem k snědku.
U restaurací měly tyhle krásné květináče❤
Nakonec jsme s mamkou navrhly, že bude lepší jet do Ikey na oběd. A jeli jsme, cestou jsme všichni, kromě mamky s taťkou spali. Ale řeknu vám, že celý ten výlet za ten oběd stál!

Já jsem si výlet moc užila a těším se na další❤

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe