🪐COSMOS DISCOVERY ~ SPACE EXHIBITION🪐

pondělí, února 17, 2020

Všechno to začalo, když jsme slyšeli v televizi záznam z rozhovoru s Charlesem Dukem, který byl člen Atolla 16. Další dva dny na to jsme vyrazili na výstavu Cosmos Discovery do Prahy. Nejnáročnější bylo pro nás najít vlastně v jaké budově výstava probíhá a poté najít i tu samotnou budovu. 
Před budovou jsme si vystáli frontu na lístek a potom jsme si už užívali atmosféru výstavy. 
Na výstavě bylo všechno od samotného začátku a po současnou dobu. Samotnou mě překvapilo kolik bylo posádek Apolla a kolik bylo celkem raketoplánů, jak probíhal vývoj skafandrů a podobně. Celou výstavou nás prováděla videa a nahrávky přímo z doby, kdy se to odehrávalo. Viděla jsem například video ve kterém měl proslov americký president Kennedy, o tom, že se do 10 let dostanou na měsíc. Zajímavé je, že se za těch 10 let nastal úplný zlom ve vývoji techniky, ve studiu fyziky, chemie a biologie. Díky tomu máme počítače a další elektroniku. Na výstavě jsem se dozvěděla spoustu informací, ale stejnak nejvíce mi dal záznam toho rozhovoru, takže jestli jste milovníci vesmíru tak tady máte odkaz  - Rozhovor s Charlesem Durem
Lunární vozítko Apolla 16
Mapa měsíce s ukázkami na jaká místa přistály rakety
Zaujalo mě, že každá skupina Apollo měla svůj znak.








You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe