🌳 Dománovický les🌳

neděle, května 17, 2020

Naše minivýlety jsou většinou spontánní. Většinou nás taťka zavolá a jedeme, a ještě to je většinou  není úplně za nejlepšího počasí. Ten den nám jen slabě pršelo, vítr naštěstí nefoukal. Les byl přímo pohádkový, cestou jsme nacházeli různé druhy barevných dlaždiček. Nás pes radostně běhal sem a tam, protože cítil srnky. V lese bylo i několik krásných posedů, ale byly zamčené. Brala jsem si sebou  vyjímečně foťák, ale nejela semnou mladší ségra a ta s foťákem umí, tak mě fotila mamka a to bylo co se tam mačká?, a ono to je pořád rozostřené a jak to zaostřím? Když už byla fotka hezká celá zaostřená, tak jsem zjistila, že tam nejmladší ségra strčila deštník, takže jsme fotily ještě jednou. Před autem jsem chtělas ještě jednu hezkou fotku, jak sedím na závoře, ale závora nebyla úplně stabilní, tak jsem dělala lenochoda, ale zase nastal stejný problém, ono je rozostřené, jak se to zaostří. Mamka se o to chvilku pokoušela a potom si vzal foťák do ruky taťka, že s tím umí, no fotky od mamky jsou lepší a mě ten den ještě pěkně bolely ruce, jak jsem tam vysela dlouho. 
Jestli jste někdo od Kolína a okolí, tak se určitě přijeďte podívat do Dománovic, ten les opravdu stojí za to. Myslím, že tam je i přímo chráněná krajinná oblast.

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe