ROK 2019

úterý, prosince 31, 2019

Rok 2019 je pro mě nejlepším rokem vůbec, našla jsem si nespočet nových přátel ze všech koutů světa od Indie, Ameriky, Maďarska, až po Kostariku.
Po tomhle roce vzrostla moje trpělivost a smělost o další stupeň. 
~
Začnu asi tím nejlepším zážitkem a tím byl můj výlet do Izraele. Když jsem stála na letišti pořád jsem nevěděla co mě čeká, s kým se tam potkám, co tam budu děla a další hromada věcí o kterých jsem neměla ani potuchy a to udělalo můj výlet ještě lepší. Zjistila jsem že, někdy neočekávat věci je lepší, než je očekávat. Protože když má člověk nějakou představu, tak si to idealizuje, a potom je zklamán z reality (to jen takové moudro na začátek). Každopádně Izrael předčil veškerá moje očekávání a nevím jestli ještě někdy navštívím nějaké místo, které bude ještě lepší. Další rok bych se chtěla do Izraele podívat znovu, tak jsem zvědavá jestli se mi to podaří. 
~
~
Druhý nejlepší zážitek, byl když jsem jela do Maďarska na mládežnickou konferenci. Tady jsem si taky našla nespočet nových dobrých přátel. Zdokonalila jsem si své dovednosti ve volejbalu. Zjistila jsem, že někteří Maďaři se tváří, jako Maďaři i když to nejsou Maďaři, ale jsou to Slováci, kteří mluví maďarsky a ti nám rozumějí. Nabyla jsem tady nové vědomosti a znalosti a rozhodla jsem se, že se chci někdy v budoucnu naučit maďarsky. 
~
~
Když se zpětně podívám, tak jsem v Maďarsku byla milují rok celkem často. Na jaře na konferenci, v létě na táboře, na podzimní konferenci a na koncertě. Což je moje třetí nejoblíbenější vzpomínka. Koncert byl skvělý, stejně tak byla skvělá mládežnická konference druhý den a taky třetí den, kdy jsem znova nic neplánovala, ale pak najednou jsem se sešla s Naomi, Kevinem a Vivi.
~

~
To byly moje tři nejoblíbenější vzpomínky, ale mám jich v zásobě spoustu. Tenhle rok jsem znovu hodně cestovala, ale i poznávala a učila se. 

~ Udělala jsem autoškolu
~ Byla jsem poprvé na maturitním plese
~ Navštívila jsem Tábor
~ Poprvé jsem viděla naživo rugby a navštívila jsem Šumperka
~ Byla jsem se podívat na Čapkův památník
~ Navštívila jsem jihlavskou zoo
~ Byla jsem na Slovensku
~ Vydrápala jsem se na nejvyšší horu svého života
~ Kika s Matějem přijeli do Kolína
~ Naučila jsem se hrát na kytaru
~ Prozkoumala jsem s Áďou celý Kolín
~ Chodila jsem celkem často do cukráren
~ Jako každoročně jsem navštívila Kozákov
~ Běhala jsem s foťákem za motýly ve Fatě Morgane
~Po dlouhé době jsem navštívila pražskou zoo
~ Se třídou se nám podařil stužkovací večírek
~ Navštívila jsem Národní galerii v Praze
~ Vybrala jsem si šaty na maturitní ples
~ Navštívila jsem Brno
~ Několikrát jsem vyrazila houbařit
~Byla jsem poprvé v Plzni a ochutnala jsem horkou hrušku
~ Navštívila jsem s mamkou Poděbrady a spálila jsem si pusu o horkou čokoládu, v tu chvíli jsem nevěděla, jestli je lepší to spolknout, nebo to v puse nechat. Takže já už horkou čokoládu NE! 
~ Začala jsem hrát na ukulele

UŽ SE TĚŠÍM NA TO CO MI PŘINESE ROK 2020  
(jednak mě tam čeká maturitní ples, maturita a přijímačky na vysokou, 
takže o pořádnou dávku učení nebude nouze)

~
CHCI VÁM POPŘÁT NAKONEC KRÁSNÝ NOVÝ ROK 2020

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe